Saturday, February 24, 2007

ευ ζειν

Για κάποιο λόγο βρέθηκε στο σπίτι μου ένα από αυτά τα lifestyle περιοδικά. Περνώντας από μπροστά του έπεσε φευγαλέα το μάτι σε ένα τίτλο του εξωφύλλου.

Νέα έρευνα:
Πως να ζήσεις περισσότερο

Με έβαλε σε σκέψεις.
Μήπως πρέπει επιτέλους να ασχοληθώ λίγο με τον εαυτό μου; Δεν εννοώ τα ψυχολογικά - φιλοσοφικά - υπαρξιακά θέματα που με ταλανίζουν κάθε τόσο, αλλά την νεοσύστατη έννοια του fitness.
Να γυμνάζομαι τακτικά, να κόψω κάθε κατάχρηση, να κοιμάμαι νωρίς, με σκοπό να επεκτείνω κατά τι το life spawn μου.

Τρομακτική σκέψη!
Ευτυχώς μπήκε και βγήκε από το κεφάλι μου όπως μια σφαίρα από AK-47, γρήγορα και επώδυνα.

Τελικά, στην ηλικία μου, αυτό που με απασχολεί είναι να ζήσω καλύτερα. Με κάποιους πρόχειρους υπολογισμούς, με τη διάρκεια της ζωής μου θα ασχοληθώ μετά την ηλικία των 40.

Ίσως τότε να μετανιώνω για όσα δεν έκανα μέχρι τα 40 μου για να ζήσω μια πιο μακρόχρονη ζωή.

Μικρό το κακό.

Μου φτάνει που μετανιώνω για όσα δεν έκανα μέχρι τα 23 μου για να ζήσω μια πιο ευχάριστη ζωή.

No comments: