Monday, January 17, 2011

Facts 101 (r)

Here are a few things you never needed to know about me. Enjoy:

1. Έχω κλάψει 8 φορές στη ζωή μου. 4ις σε κηδεία και 2 σε ταινία.

2. Μικρός δεν είχα πρότυπο τον πατέρα μου. Μεγαλώνοντας γίνομαι ίδιος μ εκείνον.

3. Αγαπώ το Basket όσο λίγα πράγματα σ αυτό τον κόσμο.

4. Ο πιο αγαπημένος μου άνθρωπος ήταν ο παππούς μου και πληγώνομαι στη σκέψη ότι δεν έχουμε συγγένεια αίματος.

5. Την πρώτη μου χυλόπιτα την έφαγα σ ένα παγκάκι της Σαλαμίνας.

6. Κάποτε έκανα ένα καλό σε κάποιον. Και κάποτε πέρασα την πιο άσχημη μέρα μου. Για αυτά τα δύο δεν θα μιλήσω ποτέ σε κανέναν.

7. Τρομάζω στην ιδέα ότι θα ασπρίσουν τα μαλλιά μου. Τόσο που πιστεύω ότι θα ασπρίσουν μόνο και μόνο από το άγχος αυτό.

8. Έχουν περάσει από τα χέρια μου τουλάχιστον 5 μουσικά όργανα. Δεν κατάφερα να μάθω κανένα.

9. Το δικό μου τέταρτο ξεκινάει αφού περάσει το ακαδημαϊκό.

10. Όταν ήμουν μικρός γκρίνιαζα που έβγαζα γένια και που δεν φορούσα γυαλιά. Όταν στα 25 εμφάνισα μυωπία κατάλαβα πόση ειρωνεία κρύβει η ζωή.

11. Στο χορευτικό της 2ας Δημοτικού, ο δάσκαλος με έβαλε να χορέψω με το πιο όμορφο κορίτσι της τάξης.

12. Δεν έχω καπνίσει ποτέ. Ούτε όταν πήγα στο Άμστερνταμ.

13. Στον Στρατό έβαλα βύσμα για μετάθεση. Τίποτε άλλο.

14. Στις τελευταίες στιγμές του παππού μου δεν με άφησαν να πάω να τον δω. Πρόλαβα μόνο την στιγμή που τον έπαιρναν σκεπασμένο με το σεντόνι. Βοήθησα τον τραυματιοφορέα να τον βάλει στο ασανσέρ όταν το νεκρό χέρι του κρέμασε από το φορείο.

15. Οδηγώ γρήγορα.

16. Κάθε χρόνο, από το δημοτικό ακόμα, τα party μου άφηναν ιστορία. Και κάθε φορά με κάτι διαφορετικό. Φωτορυθμικά & μίκτες, live μπουζούκι & τουμπελέκι, "striptease", you name it. Και φυσικά χορούς, ποτά και σπασίματα. Όλα αυτά μέχρι και το 3ο έτος, όπου οι παρέες μου παραέγιναν ετερόκλιτες για να χωράνε στο ίδιο δωμάτιο. Πλέον δεν έχω όρεξη για να οργανώσω κάτι τέτοιο.

17. Πέρασα 4ις άθλιους μήνες σε στρατόπεδο της Χίου. Όμως τη μέρα που έφυγα έκλαψα σαν μικρό παιδί.

18. Έχω μια μικρή δυσλεξία.

19. Δεν ξέρω να μαγειρεύω αλλά ξέρω να ζυμώνω, και το ψωμί μου είναι πεντανόστιμο.

20. Τις καλύτερες διακοπές μου τις έχω κάνει σε ένα camping της Θάσου μαζί με 3ις φίλους.

21. I'm an ass man.

22. Φοβάμαι τη μοναξιά.

23. Έχω κοπεί σε μάθημα στο ΠαΠει γιατί δεν έβρισκα να παρκάρω.

24. Ο καφές δεν με πιάνει.

25. Έχω δει την ταινία "The Saint" 3ις φορές, γιατί κάθε φορά ξέχναγα ότι το έχω δει και το ξανανοίκιαζα.

26. Στα 21 μου ταξίδεψα για πρώτη φορά στο εξωτερικό.

27. Μικρός σκεφτόμουν σκηνές από αγώνα Basket, αντί να μετράω πρόβατα, για να με πάρει ο ύπνος.

28. Η φοιτητική ζωή μου σταμάτησε στο 2ο έτος.

29. Διαβάζοντας to "100 facts about me" του moloch82 μελαγχόλησα.

30. Έχω φοβηθεί ότι θα πεθάνω 2 φορές. Μία από ψωμί στον οισοφάγο, και μία από δακρυγόνο.

31. Είχα διαρκείας όταν το Περιστέρι έπαιξε στην Β' Εθνική Basket.

32. Έχω φάει μόνο μια ωριαία αποβολή στη ζωή μου.

33. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω ερωτευτεί ποτέ μου πραγματικά.

34. Όταν κάνω μπάνιο δεν τραγουδάω, ραπάρω.

35. Με τους δικούς μου, έχουμε κάνει το γύρω της Κρήτης με ένα Trabant.

36. Αδυνατώ να πετάξω οτιδήποτε. Το σπίτι μου είναι γεμάτο σπασμένα και άχρηστα μικροπράγματα.

37. Η 1η ταινία που είδα σε κινηματογράφο ήταν το "The Blues Brothers".

38. Αγαπώ τα μαθηματικά, αλλά λατρεύω τη Θεωρία Αριθμών.

39. Μια φίλη (από τους πιο αγαπημένους μου ανθρώπους) στο λύκειο με θεωρούσε μεγάλο μαλάκα.

40. Τη μέρα που γεννήθηκα, δίπλα στο μαιευτήριο, έδινε συναυλία ο Νταλάρας. Η συναυλία έγινε για να γιορτάσει τα γενέθλιά του.

41. Έχω φέρει σπρώχνοντας ένα αμάξι από το Πέραμα στο Περιστέρι.

42. Ξέρω ποιος είναι ο Σαλαμπάσης αλλά και τους Asylum Street Spankers.

43. Έχω στείλει τον moloch82 μεθυσμένο για μάθημα.

44. Νομίζω ότι στο ταξίδι μου στο Άμστερνταμ, "συνάντησα" το πιο όμορφο πλάσμα που έχω αντικρίσει. Την είδα φευγαλέα με την άκρη του ματιού μου πίσω από μια οθόνη Η/Υ και κυριολεκτικά σκόνταψα. Δεν γύρισα πίσω να σιγουρευτώ για όσα είδα αλλά δεν πειράζει, μου αρκεί η ανάμνηση όπως την έχω, ακόμα κι αν είναι φανταστική.

45. Στις πανελλήνιες δεν άνοιξα καθόλου το βιβλίο των Μαθηματικών μου και έγραψα ένα στρογγυλό 20. Το ίδιο κόλπο δεν έπιασε με την Ιστορία καθώς διάβασα 1μισή σελίδα και πήρα 3.

46. Πήρα το δίπλωμα χωρίς να λαδώσω.

47. Είμαι περισσότερο προληπτικός απ ότι αφήνω να φαίνεται.

48. Έχω καταλήξει στον ιδανικό τρόπο αυτοκτονίας.

49. Τον καλύτερο και παλιότερο μου φίλο τον γνώρισα την 1η μέρα που πήγα γυμνάσιο.

50. Το σπίτι μου έχει (από κατασκευής) κρυψώνες για προκηρύξεις, γραφομηχανές, τυπογράφους και άλλα.

51. I have a work-laugh.

52. Μέχρι να μπω στο Πανεπιστήμιο δεν είχα κάνει σκονάκι. Χωρίς αυτά δεν θα το τελείωνα.

53. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έχω περάσει τα 25.

54. Μ' αρέσει το curling.

55. Οι γονείς μου είναι σε διάσταση πολλά χρόνια. Δεν θυμάμαι πόσα. Αν και τους χωρίζει μια σκάλα, η απόσταση μεταξύ τους είναι αμέτρητη.

56. Είμαι αγεωγράφητος και ανιστόρητος. (short-of)

57. Είμαι Ζυγός. Δηλαδή πάντα έχω ένα δίκιο.

58. I sometimes find pain soothing.

59. Στο γενεαλογικό μου δέντρο έχω τρεις παππούδες και τρεις γιαγιάδες. Έχω γνωρίσει δύο και μία αντίστοιχα.

60. Έχω τερματίσει το Supaplex.

61. Με έχει ευλογήσει ο Πάπας Βενέδικτος ο 16ος.

62. Πριν πάω φαντάρος είχα μαλλί ως τη μέση.

63. Λατρεύω τις πίτες. Once again, λατρεύω τις πί-τες.

64. Στο party αποφοίτησης από το λύκειο, μου έφεραν την αστυνομία. Για να καλοπιάσω τα μπατσάκια τους είπα ότι την επόμενη έφευγα για να φοιτήσω στο Μαθηματικό της Πάτρας.

65. Είμαι μισός καθολικός.

66. Σε θεατρικό του δημοτικού,έπαιξα τον Μουσολίνι.

67. Δεν έχω πάει ποτέ στο χωριό του πατέρα μου.

68. Σε ένα test του FB είχα βγει φιλελεύθερος αριστερός.

69. Στα 17 μου είδα για 1η φορά ταινία του Κιούμπρικ. Στο σπίτι ενός φίλου. Μαζί με τον μικρό του αδερφό. Ενώ εκείνος πηδούσε στο δίπλα δωμάτιο.

70. Δεν μιλάω τόσο καλά Αγγλικά όσο νομίζω.

71. Πιστεύω στην χρησιμότητα των white lies.

72. Έχω κάμποσα nicknames, αλλά οι γυναίκες θέλω να με λένε απλά Δημήτρη.

73. 9/10 κάνω τα γυαλιά μου στέκα. Ειδικά της μυωπίας.

74. Μέχρι τα 23 μου δεν έπινα μπύρες γιατί τις θεωρούσα άγευστες και ανούσιες.

75. Δεν έχω χτυπήσει ποτέ άνθρωπο.

76. Όταν γεννήθηκα, οι γιατροί διέγνωσαν λανθασμένα παντελή έλλειψη του ενζύμου G6PD.

77α. Έχω πάει κατευθείαν στη δουλεία, μετά από μπουζούκια.
77β. Έχω πάει κατευθείαν ταξίδι, μετά από μπουζούκια.
77γ. Έχω πάει κατευθείαν να ψηφίσω, μετά από μπουζούκια.

78. Όταν μετά το στρατό έψαχνα δουλεία για 7μήνες χωρίς αποτέλεσμα, είχα χάσει τον ύπνο μου από το άγχος.

79. Χορεύω ζεμπέκικο. Και χορεύω (σχεδόν) πάντα το ίδιο ζεμπέκικο.

80. Πριν τα FreePress γίνουν μόδα, εγώ και κάποιοι συμφοιτητές, είχαμε την ιδέα για έναν φοιτητικό περιοδικό ονόματι "Το Ψάρι". Το project έμεινε στα χαρτιά. - Μαλάκες..

81. Τα τελευταία 10χρόνια, από τα 17 μου μέχρι και σήμερα δηλαδή, οι αλκοολούχες προτιμήσεις μου ήταν κατά χρονολογική σειρά: malts - whisky - vodka - whisky(12yo+) - gin. Εξαιρώ το τσίπουρο (άνευ) που αποτελεί διαχρονικά την πιο αγαπημένη μου επιλογή.

82. Υπάρχουν πολλές στιγμές που η οξυδέρκεια μου είναι παροιμιώδης. Το ίδιο ισχύει και για την βλακεία μου.

83. Στα 4α μου έκοψα την καλημέρα σε ένα πολύ καλό οικογενειακό φίλο και γείτονα επειδή με είπε Μήτσο. Επανόρθωσε την επόμενη μέρα και τον συγχώρεσα.

84. Συλλέγω κούπες καφέ.

85. Έχω κάτσει στο ίδιο τραπέζι, και έχω πιει από το ίδιο μπουκάλι whisky, με τον Γιώργο Βασιλείου. Ένα βράδυ πριν χρόνια, στην Νέα Φαντασία.

86. Δεν θυμάμαι γιορτές, γενέθλια κι επετείους. Μοναδικές εξαιρέσεις τα γενέθλια της μητέρας μου, ενός φίλου και μιας κοπέλας.

87. Το αγαπημένο μου επεισόδιο Friends είναι TOW The Embryos.

88. Διάλεξα το nickname Pythagoras επηρεασμένος από το βιβλίο του Denis Guedj "Το Θεώρημα του Παπαγάλου"

89. Μ' έχει βρει το ξημέρωμα στο μπαλκόνι μιας φίλης, με μοναδική συντροφιά ένα μπουκάλι τσίπουρο και κουλουράκια Κατσέλη.

90. Θυμάμαι ακόμα την ατάκα μιας κοπέλας όταν πήγα να πληρώσω για τα ποτά μας. "Θα με κεράσεις όταν βγάζεις τα δικά σου λεφτά". Μερικούς μήνες μετά, εγώ είχα βρει δουλεία κι αυτή είχε βρει γκόμενο.

91. Όταν ήμουν φαντάρος, τη μέρα των Χριστουγέννων, έκανα όλες τις υπηρεσίες μου φορώντας σκουφάκι του Αγ. Βασίλη.

92. Το πρώτο βιβλίο που θυμάμαι να διάβασα ήταν το "Ο Μικρός Πρίγκηπας". Παραμένει ένα από τα πιο αγαπημένα μου.

93. Γράφω στον αχνισμένο καθρέπτη μετά από ένα καυτό μπάνιο.

94. Έχω ανέβει σε μηχανή 4ις φορές στη ζωή μου. Την τελευταία άφησα το δέρμα μου στην εξάτμιση.

95. Ο πολύ καλός φίλος moloch82 δεν έχει πατήσει ποτέ σπίτι μου. Ναι γνωριζόμαστε μια 10ετία.

96. Ο αγαπημένος μου super-ήρωας είναι ο Spidey. Το γιατί το αναλύω εδώ.

97. Από τα 16 μου μέχρι τα 20, μαζί με έναν φίλο, συχνάζαμε στα "καλύτερα" καταγώγια της Δυτικής Αθήνας. Από τα 20 μέχρι τα 22, με έναν άλλο φίλο, πηγαίναμε κάθε Πέμπτη και Σάββατο στα μπουζούκια. Κάθε καλοκαίρι από τα 22 μέχρι τα 25, μαζί με 2 κολλητούς, πηγαίναμε σε πάνω από 10 συναυλίες. Τώρα κάθε 2ο Σαββατοκύριακο, με τον κολλητό μου και τον Πατέρα μου, πάμε γήπεδο. Γεράματα.

98. Κάποτε στο δημοτικό έκανα λάθος την προπαιδεία του 7 και ο δάσκαλος με έβαλε να την γράψω 100 φορές. Τότε αποφάσισα ότι το 7 θα είναι το τυχερό μου νούμερο.

99. Έχω γράψει το καλύτερο SMS που έχει σταλεί ποτέ από άντρα σε γυναίκα, στην ιστορία του κόσμου. Εντάξει ίσως υπερβάλλω λιγάκι.

100. Πριν από 8χρόνια γνώρισα μια κοπέλα στο #τρίβιαλ channel του IRC και κρατάμε επαφή μέχρι και σήμερα. Μπορεί να μην έχουμε βρεθεί ποτέ από κοντά αλλά τη θεωρώ φίλη μου, και πιστεύω ότι και εκείνη το ίδιο.

101. Υπάρχουν πολλά facts που ντράπηκα ή φοβήθηκα να τα συμπεριλάβω.


1001. Έχω κάνει κακό σε κάποιον.

1 comment:

Anonymous said...

Prin ftasw sto 100 eixa skeftei na sxoliasw happy to know u better, meta den eixa apla logia :) keep going Pyth
Maruli